Dec 18, 2009


“ေယာက်ာၤးဆိုတာ”

ပထမေန႔..........။
“မ.....ကို ခင္ခ်င္လို႔ပါ”
“ရွင္နဲ႔ကၽြန္မ မပက္သက္ခ်င္ဘူး”
“မ.....က မပက္သက္ခ်င္လည္း ကၽြန္ေတာ္႔ကိုေတာ႔ပက္သက္ခြင္႔ျပဳပါ”
“ေနခဲ႔ပါ ဆက္မလိုက္ခဲ႔ေတာ႔”
“မ..... သေဘာအတိုင္းပါပဲ”
ဒုတိယေန႔..........။
“ဒုကၡပါပဲ ရွင္ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ”
“မ.....ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္မိေနျပီ”
“ရွင္႔အတြက္ ဘယ္လို္မွ ခံစားလို႔မရဘူး”
“မ......ရယ္ ကၽြန္ေတာ္႔ကို နားလည္ေပးပါလား”
“စိတ္....အေနွာင္႔အယွက္ျဖစ္ေအာင္မလုပ္ပါနဲ႔”
“မ.....ရယ္ ကၽြန္ေတာ္႔စကားေတြက စိတ္႐ွဳပ္စရာေတြလားဗ်ာ”
တတိယေန႔............
“ဒီအေၾကာင္းေတြခ်ည္းပဲ ေျပာေနမယ္ဆို ဆက္မလိုက္နဲ႔ေတာ႔”
“မ......က အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတယ္ဗ်ာ”
“ရွင္ေတာ္ေတာ္ေျပာရခက္ပါလား”
“မ.......အတြက္ ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ထဲက ေဝဒနာေတြ ဖြင္႔ဟပါရေစ”
“ဘာေဝဒနာေတြလဲ နားလည္းမေထာင္ခ်င္ဘူး သိလည္းမသိခ်င္ဘူး”
“မ......ကို တကယ္ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုးခ်စ္တာပါ”
စတုတၳေန႔(ခ)ေနာက္ဆံုးေန႔..........။
“..... ...... ...... ...... .......”
“မ......ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာနားေထာင္ပါဦး”
“...... ....... ....... ........ .......”
“မ....အရင္ေန႔ေတြတုန္းကလို အမုန္းစကားေတြ ေျပာပါဦး”
“...... ....... ...... ....... ......”
“မ....ကၽြန္ေတာ္႔မွာ ဘာမ်ား ခ်ဳိ႕ယြင္းခ်က္ရိွလို႔ိုလဲဗ်ာ”
“...... ...... ....... ...... ......”
“မ.....တစ္ခုခုေတာ႔ ျပန္ေျပာဦးဗ်ာ”
“...... ....... ...... ...... .......”
“မေျပာခ်င္လည္းေနဗ်ာ အလကား ပဲမ်ားေနတယ္ ေသာက္ကညင္းမ ဗိုင္းနာမ”

အန္(န္)စလင္း
26.02.2009 Malaysia








No comments:

Search